עסקים רבים בוחרים להוציא קופוני הנחה עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. קופונים אלה אשר מפורסמים במקומות הנכונים יכולים להביא תנועה גדולה של לקוחות מרוצים ומופתעים נוכח המבצעים. על כן כיום קשה למצוא עיתון נטול קופונים כאלה או אחרים של בתי עסק שונים. עסקים רבין אשר בוחרים להוציא קופוני הנחה עבור קהל הלקוחות שלהם נהנים מקנייה חוזרת של הלקוחות המרוצים, קניית מוצרים נוספים במחיר מלא מלבד המוצרים בקופונים וכמובן רווחים גם על המוצרים הנמכרים בהנחת הקופון. כך יוצא שבתי עסק רבין מצליחים להפיק לא מעט יתרונות מאפשרות שיווקית זו של קופונים.
היתרונות והחסרונות של קופוני הנחה עבור בית העסק שלכם
אך מנגד, קיימת חשיבות רבה להתייחס גם לחסרונות של הקופונים לבית העסק. החסכון הראשון הוא חשיפת המחירים בקופון. כמובן שאין חובה להציג את המחירים אלא ישנה אפרות של קופונחם הכוללים אחוזי הנחה בלבד אך במידה ותבחרו להציג את מחירי המבצע בקופונים, תחשפו את מחירי בית העסק שלכם. חשיפה מעין זו לא תמיד כדאית במידה והקופונים אינם באמת מגלמים מבצע משתלם במיוחד. לחילופין, במידה ותפרסמו קופוני הנחה של אחוזים בלבד, קהל לקוחות רב לא יעשה את החישוב בכדי להבין היטב בכמה הנחה מדובר ויניח כי ההנחה אינה משמעותית נוכח אחוזי ההנחה הנמוכים.
חשוב לדעת היטב כיצד ליצור קופוני הנחה שיצליחו להזרים תנועת לקוחות משמעותית לבית העסק שלכם
על כן במטרה להצליח להפיק את המירב מקופוני הנחה עבור מוצרים בבית העסק שלכם חשוב לדעת לעשות זאת נכון. יצירה נכונה ומחושבת של קופוני הנחה טובים ואמיתיים יכולה להזרים לכם לא מעט לקוחות לבית העסק אשר עתידים לחזור ואף לרכוש מוצרים נוספים מעבר למוצרי הקופונים.