זה לא סוד שהרבה זמן וכסף מבוזבזים על פגישות. ניתן להימנע מהרבה פגישות אם המשתתפים מסוגלים להקליט את הפגישה בעצמם. להקליט ישיבות מועצה היא דרך טובה לחסוך זמן וכסף.
החשיבות של הקלטת ישיבות המועצה נידונה לא פעם בתקשורת, וזה נושא שמסוקרים באופן קבוע על ידי כלי חדשות. הסיבה לכך היא שחברות רוצות לא פעם לקבל תמונה מלאה של איך נראה תהליך קבלת ההחלטות במועצה בפועל. הקלטת ישיבות המועצה יכולה לעזור לך להבין כיצד המנכ"ל וחברי הדירקטוריון שלך מקבלים החלטות, כמו גם כיצד הם מתקשרים זה עם זה. חשוב שיהיה תיעוד של כל ישיבות המועצה. כמו כן, חשוב להיות מסוגל לחזור לפגישות בכל עת.
הקלטת פגישות היא כלי שימושי מאוד לבעלי עסקים ומנהלים. הקלטת פגישות יכולה לשמש ככלי חינוכי לצוותים פנימיים, כמו גם ליועצים חיצוניים, רואי חשבון ויועצים משפטיים.
דרך מצוינת לעקוב אחר האירועים החשובים המתרחשים בחברה שלך, היא באמצעות הקלטתם בווידאו. זה יעזור לך להישאר מעודכן לגבי מה שקורה ולאפשר לך לנקוט בפעולה במידת הצורך.
בעבר התקיימו מועצות באופן אישי. זה כבר לא המצב. עליית התקשורת הדיגיטלית הובילה לשינוי באופן שבו אנו מתקשרים עם חברי המועצה שלנו ובעלי עניין אחרים. אחת הדרכים שבהן מועצות יכולות לתקשר היא באמצעים דיגיטליים – דואר אלקטרוני, הודעות טקסט וערוצי מדיה חברתית הולכים וגדלים בשימוש. להמשך קריאה https://nir-sela.co.il/2022/02/01/recording-and-transcript-of-council-meetings/
איך מבצעים את זה נכון?
זהו דיון על החשיבות של אספקת קובץ שמע עם הפגישה המוקלטת שלך למקרה שתצטרך לשתף או לשחזר אותו מאוחר יותר. זה גם דן במה עליך לכלול בקובץ האודיו שלך כגון חותמת תאריך/שעה, שם דובר/כותרת וכו', למי יש לזכות וכו', באיזה פורמט עליך להשתמש (mp3, m4a) וכו'.
למידע נוסף https://nir-sela.co.il/