כל עסק צריך להכיר את הלקוחות שלו, קרי את קהל היעד שלו, בצורה הטובה ביותר שיש. אנו צריכים להבין את הרצונות של הלקוחות, את הרגשות שלהם, את ההעדפות שלהם ואת הסיבה שבגללה הם בוחרים לקנות מוצר זה או אחר. רק כך נוכל לשכנע את הלקוחות שלנו לקנות את המוצר שלנו ולהעדיף אותו על פני המתחרים. עליכם להבין כי הכרת השוק משפיעה על כל צעד עסקי שאתם עושים וניתן לומר כי יש לה תפקיד סופר חשוב בהצלחת העסק שלכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי יש קושי לא קטן להכיר את השוק ולמעשה השיטה הטובה ביותר לעשות זאת ללא כל שאלה זה להשתמש בכלי שנקרא קבוצות מיקוד. עליכם להבין כי קבוצת מיקוד היא דרך נהדרך להכיר את הלקוחות שלכם ולחשוף אותם בצורה מבוקרת לסט של שאלות שיעזור לכם להבין מה אתם צריכים לעשות בכדי להצליח ועל מה אתם צריכים לשמור או מה אתם צריכים לשנות בעסק שלכם.
מהו הדבר החשוב ביותר בקבוצת מיקוד?
אך בכדי שקבוצת המיקוד אכן תשקף את הדעות האמיתיות והמייצגות של ציבור הלקוחות שלכם עליכם להבטיח כי היא תתנהל בצורה הטובה ביותר שיש. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אתם צריכים לשים לב טוב טוב מי מנהל את קבוצת המיקוד. עליכם להבין כי האיכות של קבוצת המיקוד נמדדת על פי המנחה שלה וככל שהמנחה יהיה יותר טוב כך הקבוצה תתנהל בצורה המשקפת יותר טוב את הלקוחות שלכם. לכן יש משמעות אדירה לשאלה מי המנחה של קבוצת המיקוד שלכם וממש לא מומלץ לזלזל בכך.
מדוע ניסיון הוא כל כך משמעותי בהנחיית קבוצת מיקוד?
כאשר אתם באים לבחור מנחה לקבוצת המיקוד עליכם לוודא כי יש לו ניסיון רב בתחום. עליכם להבין כי ככל שהמנחה יותר מנוסה כך הוא ידע להנחות בצורה יותר טובה ולהוביל את המשתתפים בקבוצת המיקוד בצורה יותר טובה. לכן מומלץ תמיד לבחון את הניסיון של המנחה וממש לא כדאי לכם לזלזל בכך.
המידע באדיבות אתר https://www.geokg.com/