כובע הוא סמל שמציין משהו. במקרה של כובעים זה אומר אחריות וסמכות. כפי שכובע מסמל את מיקומו של אדם בהיררכיה, יש לו גם משמעות סמלית. כיום ניתן לייצר כובעים עם שם אישי או תמונה. במקרה של שם, אפשר לעשות כובעים עם הערך הנקוב של שמו של אדם אחר ועם דיוקנו. מנקודת מבט זו, ניתן להתייחס לכובע כסמל אסוציאציה. העובדה שזה יכול להפוך לחלק מהחיים שלנו בצורה כזו או אחרת היא מה שגורם לנו להרגיש כל כך סמליים ורלוונטיים.
במקרה של כובעים, השם הוא מרכיב המפתח. זה מה שגורם להם להתבלט ממותגים ומוצרים אחרים. הכובע צריך להיות בלתי נשכח לא רק בגלל שמו אלא גם בגלל צבעו וצורתו. ראו דוגמאות באתר מג'יק בן. לרוב הכובעים דומים, לכולם צורות מופשטות או מסוגננות. אין להם דמויות, צבעים או צורות שיבלטו אותם ממותגים ומוצרים אחרים. הלוגו הוא שם החברה והוא צריך להיות מודגש ולהתבלט מכל דבר אחר ברשימה זו. חברות מוכרות: אפל, סמסונג, נייקי (כן אם אתה רוצה ללבוש את המוצרים שלהן) מוצרים מדורגים: גרביים/כובעים/חולצות/מכנסיים וכו'… הצבת הלוגו על כובעים היא לא כל כך קלה. אתה צריך למצוא את המקום והזווית הנכונים כדי שהוא יוכל לבלוט. לדוגמה, הצבת הלוגו שלך על כובע עם מבט צד או אחורי יוביל לתוצאות שונות. הלוגו שלך צריך להיות גלוי בכל הזוויות והמיקומים האפשריים של הכובעים. אז אתה צריך לבחור מקום מתאים ללוגו שלך ב הכובע. לדוגמה, אם אתה רוצה שהלוגו שלך ייראה בחלק האחורי של הראש שלך, נסה למקם אותו בצד שמאל. אם אתה רוצה למקם אותו בקדמת הפנים שלך, נסה בצד ימין או אפילו מעל הראש שלך. הלוגו שלך צריך להיות גלוי בין אם אתה חובש כובע או לא. עם זאת, אם תחליט שאתה רוצה רק כובע אחד עבור עצמך ואנשים אחרים לא יכולים לראות אותו בבירור בגלל המרחק שלהם זה מזה.