בתחום העצום של מיתוג תאגידי, הלבשה עומדת כאחת השיטות האישיות והמשפיעות ביותר להדהד את המסר של החברה. בין פריטי הלבוש הרבים הזמינים בשוק של מתנות לעסקים Bizzing, קפוצ'ונים ממותגים עם לוגו של החברה עלו בפופולריות, והפכו לכלי חיוני בערכת הכלים למיתוג הארגוני.
קפוצ'ונים ממותגים הם סווטשירטים עם קפוצ'ון הכוללים לוגו, שם או עיצוב של מותג ספציפי. הם משרתים גם מטרות פונקציונליות (שמירה על חום) וגם קידום מכירות (מודעות למותג). מותגים משתמשים בקפוצ'ונים האלה כחלק מהסחורה שלהם, מסעות פרסום, או אפילו לבניית תרבות פנימית של החברה.
היתרונות של קפוצ'ונים ממותגים עם לוגו החברה:
מקדם נאמנות למותג:
עובדים הלובשים קפוצ'ונים מעוטרים בלוגו החברה חשים פעמים רבות חיבור חזק יותר לתרבות ולערכים של החברה.
דוגמה: חברות טכנולוגיה גדולות המציעות סוואג, כולל קפוצ'ונים, לעובדים במהלך אירועים כדי לטפח תחושת שייכות.
פרסומות הליכה:
בכל פעם שמישהו עוטה את הקפוצ'ון, הוא הופך לשלט חוצות נייד, המקדם את המותג באופן אורגני.
דוגמה: משתתפים בכנסים טכנולוגיים מתאפיינים לעתים קרובות בקפוצ'ונים מספקי תוכנה וחומרה שונים, מבלי משים מציגים מותגים ללקוחות פוטנציאליים.
פרקטי וטרנדי:
קפוצ'ונים, בהיותם נוחים ואופנתיים כאחד, צפויים להילבש לעתים קרובות, מה שמבטיח נראות קבועה של המותג.
דוגמה: ענקיות קמעונאיות המייצרות קפוצ'ונים ממותגים עונתיים, מתיישרים עם מגמות האופנה תוך הבטחת ייצוג המותג.