אין ישראלי שמכיר את עולם האינטרנט ולא שמע על חברת אמזון. למעשה, גם מי שאיננו מכיר את עולם האינטרנט לעומק ואיננו רוכש מוצרים אונליין, יודע שחברת אמזון היא אחת החברות הגדולות בעולם וללא ספק, אחת החברות המשפיעות ביותר בעולם האינטרנט בעולם והרבה מעבר לכך.
לכן, המחשבה להיאבק ולהתחרות בחברת אמזון משולה למעשה של התאבדות עסקית לכאורה. אך זה לא מדויק, מי שהוכיח את זה הוא בועז דקל, איש עסקים ישראלי אשר הקים בסוף שנות התשעים את חברת PMI, לייצור ושיווק צעצועים ומוצרים לילדים ובני נוער.
עם השנים, החליט בועז דקל להקים אתר אינטרנט בשם אמיגו, אשר מטרתו היה להתחרות באתר אמזון. הרעיון של בועז דקל היה פשוט מאוד, במקום שהורים יצטרכו לרכוש צעצועים ומשחקים דרך אתר בינלאומי על כל המשמעויות של זה, מבחינת עלויות וזמן, הם יוכלו לרכוש את המוצרים דרך אתר אמיגו של בועז דקל, במחיר הרבה יותר משתלם ויקבלו אותו תוך זמן קצר, בלי לשלם מסים או כל דבר אחר.
איך בועז דקל הצליח במקום שאחרים נכשלו?
הסיבה לכך היא מאוד פשוטה. מעבר ליכולות העסקיות שעומדות לרשות בועז דקל והידע שהוא צבר בתחום של צעצועים ומשחקי ילדים במהלך השנים, הוא הבין היטב את הצרכים של ההורים ומה הם מחפשים.
הורים רוצים לקנות מוצרים איכותיים לילדים שלהם, מוצרים שהם גם מותגים אך גם עמידים ואמינים. במילים אחרות, הם לא רוצים לקנות מוצר שיחזיק מעמד זמן קצר, אלא הם מחפשים להשקיע את כספם בחוכמה. דרך אתר אמיגו של בועז דקל, הם יכולים לרכוש מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד שנים רבות וישרתו את ילדיהם בנאמנות. כל זה, מבלי שיצטרכו להזמין מאתר לא מוכר, ולשלם סכומי כסף גדולים.