לכל אתר מכירות גדול ישנם קריטריונים לגבי העלאת תמונות. כמוכרים באתר אמזון, אתם כבר וודאי יודעים ומכירם את הדרישות שלהם בנוגע לתמונות מוצרים.
מטרת הקריטריונים המדויקים עבור צילום מוצרים לאמזון, היא על מנת לתת ללקוח את חווית הקניות המושלמת. הקו האחיד והייחודי אותו דורשים בהנהלת האתר הוא מכיוון שזה מעניק ללקוח את ההרגשה כאילו הוא נמצא בחנות גדולה. הלקוח יוכל תמיד להצביע על מוצר ולדעת שהוא מאתר המכירות אמזון.
האתגר שלכם המוכרים הוא, ליצור תמונה מקצועית המשווקת את המוצר באופן מושלם ובמקביל להעלות תמונה העומדת בדרישות של האתר, המייחדת את כל המוצרים המשווקים והנמכרים באמזון.
צילום מוצרים לאמזון – קריטריונים לצילום
כאשר אתם מעלים תמונה שלא עומדת בדרישות האתר ובקריטריונים שלה, מכבר לכך שהנהלת האתר לא תאשר את התמונה במסגרת ברירת התמונות, גם הלקוח הפוטנציאלי יכול להיות לא בטוח במוצר אותו הם רוכשים והוא עלול לחזור בו מהקנייה.
לא מומלץ לצלם את התמונות באופן עצמאי. מכיוון שכשאתם מחזיקים את המצלמה ביד אתם עלולים להתפתות ולשנות את גווני המוצר על מנת לשדרג אותו ולהציג אותו באופן מושלם. אך מכיוון שהאתר מייחס חשיבות רבה לתלונות והערות של לקוחות. במידה והתמונה לא תואמת למוצר המקורי, אתם עלולים להיענש ולהינזק מאמזון.
צילום מוצרים לאמזון – צלם מקצועי
מומלץ לשכור את שירותיו של צלם מקצועי עבור צילום מוצרים שמכיר את הדרישות של האתר, כמובן שלא כדאי להתפשר על מקצועיות הצלם עצמו על מנת לצלם את התמונה באופן מרשים ומשווק.
תשומת הלב לפרטים הקטנים בתמונה היא דרישה לא רק עבור האתר עצמו, הוא גם לטובתכם. כאשר הלקוח רואה את התמונה האיכותית המקורית והמושקעת בפרטים הקטנים, זה מצית את ליבו ומגרה אותו. תוכלו לראות את ההבדל בין מכירה באמזון לאתרים אחרים.