כנס הוא אירוע מאוד חשוב שבו חברה מציגה את עצמה בפני לקוחות. הבעיה היא שלצד אותה חברה יש לא מעט חברות אחרות, שחלקן חולקות את אותו התחום ומולן ישנה התמודדות על תשומת הלב של אותם הלקוחות. איך בדיוק יכולים לדאוג למשוך את העוברים והשבים אל העמדה של העסק? עסקים לא נשארים מאחור ותמיד מחפשים אחר מוצרי קידום ופרסום שאותם הם יכולים לחלק עבור קהל הלקוחות בכנס. הנה כמה מוצרי פרסום מהאתר http://www.gsb.co.il שעושים את הפעולה בצורה אפקטיבית, ובאותה ההזדמנות חושפים את המותג בפני עוד ועוד לקוחות.
מושכים אותם עם דברי מתיקה
אין כמעט אדם שלא אוהב דבר מתיקה. יש כאלה שיותר אוהבים מתוקים עם פירות, כאלה שאוהבים מתוק מריר וכאלה שאוהבים את המתוק שלהם בצורה של ממתקים ישנים ואהובים מאוד. משהו מתוק הוא ההזדמנות להכניס אל הדוכן את הלקוחות, וכאשר מדובר בכנס שבו משקיעים כסף על מנת למשוך את הלקוחות ולייצר חשיפה גדולה ככל האפשר, הענקת מתנה בצורה של צנצנת עם מיני מתוקים יכול להיות אקט מאוד פשוט אבל גם מאוד חכם שעושה את העבודה שלו. סוכריות ג'לי, סוכריות סודה ואפילו סוכריות דרג'ה ופרלינים. הכל אפשרי ורק צריכים לאמוד נכון את הכמויות שבמהרה מתחסלות.
אביזרים שימושיים עם מיתוג
בסופו של דבר בעל העסק אשר שכר לעצמו דוכן ביום של כנס הוא כזה אשר מעוניין ליצור חשיפה שלא תהיה לרגע אחד בלבד, אלא תמשיך להתקיים אל הלקוחות גם לאחר שהכנס כבר הסתיים וכל אחד המשיך אל דרכו. איך יכולים לעשות את זה? בצורה מאוד חכמה בסיוע של רכישת מתנות לכנסים uכמה מוצרי פרסום שמאשר מגיעים עם המיתוג של העסק באופן ברור על גבי האריזה של מה שנרכש. מה עדיף לרכוש מוצרים שימושיים, עד מוצרים שימושיים מאוד. מה נחשב בתור שימושי? מטען לנייד, משטח לעכבר, מחזיק מפתחות, בקבוק ריחני לרכב ואפילו מטריות. הכל מאוד נכון, וכל אחד מאלה לקוחות ישמחו לקבל ולבצע בהם שימוש שבו הם גם נזכרים במותג וגם חושפים אותו בפני עוד ועוד לקוחות.