סרטון תדמית.
למעשה מדבור בסרט קצר אשר מסביר ללקוח פוטנצאלי על המוצר או החברה, במילים אחרת התפקיד המרכזי של סרטוני תדמית וידאוהד זה למעשה לספר את סיפור המותג. סרטון תדמית הינו דבר הכרחי עבור עסקים רבים ממגוון רב של תחומים שונים. אבל לא כל עסק זקוק לסרטון תדמית בשפות אחרות מלבד עברית כמו אנגלית למשל.
האם כדאי להשקיע בסרטון תדמית באנגלית?
ההשקעה היותר גדולה היא לעשות סרט תדמית, אם כבר התקבלה החלטה לבצע סרט תדמית למותג או החברה, רצוי מאוד להוסיף שפה נוספת. ניתן להכין סרט תדמית חדש לחלוטין אשר כל הנאמר בסרטון בשפה אנגלית בלבד. מצד שני גם ניתן לקחת סרט תדמית מוכן, לתרגם ולדובב לאנגלית. אבל אין ספק כי כדאי מאוד להשקיע בסרטון תדמית באנגלית.
למי זה מומלץ?
כדאי לעשות סרטון תדמית באנגלית לעסקים רבים, למשל עסקים אשר משווקים שירותים או מוצר אשר יכול להתפרסם גם בשוק העולמי ולא רק במקומי. לצורך הדוגמא עסקים אשר מתמחים בכל תחום הבניה, שיפוצים וכדומה כדאי יותר להכין סרט תדמית באנגלית במידה והם מוכנים לקבל גם פרוייקטים נוספים מחוץ לארץ ולא רק בגבולות המידנה אשר בה הם חיים. לכן הכל תלוי בשירות, מוצר או החברה אשר מטעמה נערך סרטון התדמית.
לסיכום.
כדאי להשקיע בסרטון תדמית באנגלית לעסקים רבים אשר מגיעים מתחומים שונים, סרטון תדמית באנגלית יכול רק להועיל לעסק ואינו חייב לבוא על חשבון סרטון תדמית בעברית אלה שניתן ואף מומלץ גם וגם. כל מידע נוסף על סרטון תדמית באנגלית כמו למשל חברות אשר מציעות שירות מסוג זה, ניתן למצוא באינטרנט או ברשתות החברתיות ללא כל בעיה.