ישנם סוגים רבים של שלטים לעסקים. כשבאים לבחור שלט לחנות, חשוב לבדוק מה החנות מוכרת ולמי היא מציעה את שירותיה כך שלפעמים בדיקות אלה יכולות לתת אינדיקציה טובה לגבי סוג השלט אותו נרצה להציב מחוץ לחנות.
שלטי פח – מה זה אומר?
הפעלת עסק חדש והרחבתו לממדים רחבים, דורש מיתוג ושיווק מושלמים יחד עם אסטרטגיה שבנויה במיוחד למצב בו העסק נמצא. עם מגוון שלטים לעסק מבית שלט דיזיין ורעיונות שילוט יעילים, המותג שלכם יכול היה להגדיל את טווח ההגעה לשוק ולתפוס הרבה לקוחות.
שילוט פח נחשב לחזק יותר ונראה יציב יותר מאשר האלטרנטיבות האחרות. ניתן לקבוע אותו בכל מקום ולהציב אותו בקלות גם בגבהים בצורה יעילה. שלט פח ישמור על עצמו לאורך שנים ויעזור לעסק להביא יותר לקוחות.
מהו שילוט?
אז איך זה בדיוק קורה כשהשלט מדבר אלינו: אנו נותנים מבט סתמי ברחוב או תוך כדי נסיעה בכביש, מביטים למעלה ומגלים שלט המכריז על מבצע כזה או אחר. בדרך כלל, אנשים ממשיכים הלאה ולא ממש נותנים את הטון על מה שראו אך יש מקרים רבים שהשלט עושה דווקא עבודה טובה.
יש אנשים שכאשר הם רואים שלט מסחרי, הם עושים את הפעולה המיידית ושומרים את המספר שעליו, או מצלמים ובהמשך עושים עם המידע פעולה כזו או אחרת וכמובן את האנשים שישר אחרי שראו את השלט, עושים דרכם למקום המסחר המיועד.
שילוט הוא הכלי המושלם לייצוג חזותי אידיאלי
יישום רעיונות ועקרונות השילוט, בהחלט יתפוס תשומת לב גדולה יותר ויעזור לכם ליצור בסיס לקוחות איתן.
רעיונות מרכזיים ליצירת שילוט עסקי חדשני:
נראות שילוט
מטרת השימוש בשלטים, היא לגרום ללקוחות להבין במה המוצר שלך מתרכז ומה הוא בא להציע. כל לקוח פשוט, לא יבלה יותר מ 3.5 עד 5 שניות כדי לקרוא את השילוט שלכם. עיצוב אסטרטגיה המושכת את העין, תעזור לכם להשיג יותר תשומת לב ותגרום ללקוחות שלכם להבין את המוצר שלכם.
כפי שקובע כלל האגודל: על כל מרחק של 10 מטר גובה הכיתוב צריך להיות לפחות רגל אחת. תיאור ברור וקריא של העסק שלכם, מגדיר נראות שילוט גדולה יותר.
קריאות השילוט
הפוך את התוכן לגדול יותר וקל יותר לקריאה מכל מרחק. ניהול יעיל של המרחב הלבן, הוספת תוכן מוגבל וגרפיקה עם ניגודים נועזים, הם סימן לשילוט נהדר. כשמניחים שילוט בחוץ קחו בחשבון את מהירות התנועה האופיינית לאזור בו הוא מוצב.
החליטו כמה גדול התוכן שלכם צריך להיות ממוקם; כך שהאנשים שנוסעים במהירות, גם יוכלו להבחין ולקלוט מה יש בשילוט.
גורם עיקרי אחד שיש להימנע ממנו בעת תכנון שילוט יעיל, הוא הימנעות מ"עומס מלל", מכיוון שיש לו השפעה רבה על שילוט באופן מכוון.