הוט חבילות נמצאת הרבה פעם בכותרות, בדרך כלל פחות בענייני המחיר של החבילות שאותן היא מציעה עבור הלקוחות, אלא יותר בעניין של שירות הלקוחות שנראה פחות אטרקטיבי לרבים. יחד עם זאת, הכמות הגדולה של המנויים מראה כי עדיין יש אנשים שבוחרים פעם אחר פעם להישאר בחברה הזו, ומעדיפים העדפה ברורה את המוצרים שחברה זו מציעה כל השנים. כל זה השתנה ברגע בו נצפתה העלאה של המחירים, לצד הוזלת המחירים של שירותי הטלביזיה על ידי כל המתחרים החדשים, וכאן ישנה התלבטות די גדולה האם לנסות מוצר חדש כמו טלביזיה בסטרימינג, או להישאר עם המחיר שעלה פלאים.
החבילות של המתחרים
יש כאלה אשר יאמרו כי אחרי הכל זה לא שחברת הוא מייקרת את החבילות המוצעות אצלה, אלא כי המחירים בשוק ירדו בצורה דרסטית בעקבות הצטרפות של שחקנים חדשים שמציעים שירותים דומים במחירים יותר נמוכים. ובפועל? לקוח אשר נכנס אל חרת הוט בתחילת הדרך ייהנה ממחירים אטרקטיביים אשר יכולים להשתנות במהלך אותה השנה או להשתנות לאחר שתנאי המבצע מסתיימים.
בדרך כלל זה קורה לאחר שנה, שם צריכים לחפש אחר מחיר יותר אטרקטיבי או לפנות את המתחרים. ברגע בו לקוח מעלה את ההתנגדות למחיר, הוא לא צריך לחשוש ממעבר לחברה אחרת כמו סלקום TV, כי בפועל החברה שבה הוא נמצא כרגע- אמורה לתת הצעה טובה נגדית האפשרית כל עוד הלקוח לא ביצע ניתוק סופי. משמע, כי המחירים שאיתם מבצעים את ההשוואה הם לא בהכרח עדכניים, עם מחירי שאותם מקבלים לאחר שיחה לפני ניתוק מול נציג בפעם השנייה, כזה שיכול להוריד את המחירים לטווח שבכלל לא מבינים שהוא אפשרי.
ההתייקרות של ה-VOD
ברגע בו חברה אחת מעלה את העלות של השירותים שלה, קרוב לוודאי שהאחרות לא יישארו מאחור ויעלו אף הם את המחירים. דבר מעין זה התרחש כאשר גם חברת יס וגם חברת הוט החליטו להעלות את המחירים עבור שירותי ה-VOD. אם פעם המחיר היה זול וזניח, הרי שכיום הוא משמעותי, ואין פלא כי רבים הם הלקוחות שבוחרים שלא להשתמש בספרייה הזו של ה-VOD או מחפשים אחר חבילה שכוללת את השירותים הללו על חשבון של שירותים אחרים שאולי פחות חשובים.