איך להימנע מסרטים לא צנועים בעידן הסמארטפונים?

איך להימנע מסרטים לא צנועים בעידן הסמארטפונים?

העיניים שלנו הם איבר בעל דומיננטיות רבה. העין רואה, לאחר מכן הלב חומד וכלי המעשה גומרים. כן, מסתבר כי אם נצליח להגן על עינינו מפני ראיות בלתי רצויות נוכל לשמור על עצמנו במקום גבוה ומרומם יותר. אך מציאות החיים בימינו היא מאתגרת ביותר. כי אם בעבר יכולנו לשבת בבית ולהיות בטוחים שאנחנו מוגנים, הרי כיום לא צריך לצאת מפח הבית כדי להתמודד בניסיונות. מכשיר הסמארטפון שנמצא צמוד אלינו, חושף אותנו לתכנים בלתי רצויים וכן סרטים לא צנועים. אז מה עושים?

האם אכפת לי מעצמי?

הדבר ראשון שצריך לברר הוא האם אכפת לי מעצמי. האם אני רואה את המצב הרוחני שלי כערך בעל חשיבות עליונה, ואני מוכן לעשות עבורו דברים של ממש? ככל שיש לנו הבנה בדבר החשיבות שבדברים, כך נוכל להשקיע בכך משאבים ולמנוע מעצמנו נזקים כתוצאה מסרטים לא צנועים. נכון, לפעמים יהיה עלינו לוותר על נוחות, למחוק בילויים מסוימים מהלקסיקון שלנו או לשנות אפילו את העבודה שלנו. אבל כל עוד זו המטרה שלנו, אנחנו מוכנים להשקיע בה ולבצע שינויים בחיים שלנו.

המכשיר שיש לנו או אין לנו

לפני הכול ראוי לשקול היטב את עובדת היות הסמארטפון בידיכם. גם אם החברה סביבכם כולה מחזיקה כזה ברשותה, זה לא מחייב שגם אתם צריכים אותו. אנשים רבים גילו כי מדובר על כלי שמפר את שלוות החיים שלהם, מונע מהם לפתח קשרי משפחה נאותים וחושף אותם כמובן לסרטים לא צנועים. אם אתם מסוגלים לוותר עליו – ייטב לכם.

מכשירים מוגנים ומסוננים

אם אין לכם אפשרות לוותר על הסמארט פון אתם יכולים לשקול אפשרות של סינון או הגנה על המכשיר. מדובר על הגנה שמאפשרת לתכנים להיות מסוננים, כך שלא יהיה עליכם להתמודד מול פיתוי. כי סרטים לא צנועים לא יהיו ברשימת האפשרויות שלכם.

לרצות שלא לראות

כן, יצר הסקרנות בוער בנו, והרצון להיחשף ולראות סדרות וסרטים עלול לקנן באנשים רבים. אבל אם נצליח לחזק בעצמנו את ההבנה והאמונה בדבר הנזק שלהם, וודאי נצליח להימנע מסרטים לא צנועים.

כתוב/כתבי תגובה